Hoe gaat het betaalproces in zijn werk?
De nota voor uw behandeling ontvangt u binnen 10 dagen rechtstreeks van onze praktijk. Wij bieden deze eerst aan bij uw verzekeraar en u ontvangt van ons de nota voor het resterende bedrag. U hoeft deze dus niet zelf bij uw verzekeraar aan te bieden. De factuur ontvangt u per e-mail met daarin een Ideal betaallink. Zo betaalt u de nota veilig en snel. Als wij geen (juist) emailadres van u hebben ontvangt u de nota per post. Het is daarom belangrijk dat wij de beschikking hebben over de juiste adres gegevens. Heeft u geen factuur ontvangen, laat het ons dan weten, dan kunnen wij uw gegevens controleren en zo nodig aanpassen.
Heeft uw een vraag over de nota, neem dan altijd onmiddellijk contact op met ons via uwnota@debiologischetandarts.nl
Wij willen u vragen om vóór de uiterste betaaldatum uw rekening te betalen, om te voorkomen dat er extra kosten in rekening gebracht moeten worden.
Betalingsregeling treffen
Komt het even niet uit om uw nota direct te voldoen, neem dan contact met ons op. Dat kan via de link in uw digitale nota, door een email te sturen aan uwnota@debiologischetandarts.nl of te bellen naar 058-2160216
Wij helpen u graag en denken met u mee om uw factuur op een passende wijze te kunnen voldoen.
Heeft u een vraag over een eerdere nota die u van Infomedics heeft ontvangen?
Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).
Het is bij ons ook mogelijk om uw rekening contant aan de balie te voldoen.
Wij zijn niet aansprakelijk voor extra (incasso)kosten die kunnen ontstaan wegens :
- een niet ontvangen factuur door onjuiste adres en/of contactgegevens
- het niet tijdig reageren op een klacht na de behandeling
- het niet tijdig reageren op een onterechte/ onjuiste nota
- het niet of te laat betalen van een factuur
Hier vindt u alles over de tarieven in de mondzorg.